четверг, 20 сентября 2012 г.

Модуль 2. Рефлексія

Я дуже вдячна керівнику тренінгу, Висоцькій Яні Сергіївні, яка допомагає мені опанувати данний проект. Завдяки їй я змінила своє ставлення до методу проектів. Адже метод проектів не є принципово новим у світовій педагогіці. Сьогодні цей метод  вважають одним з найперспективніших методів навчання, адже він створює умови для творчої самореалізації тих, хто навчається; підвищує мотивацію до навчання; сприяє розвитку інтелектуальних здібностей; дозволяє залучити кожного учня до активного пізнавального процесу; формувати навички пошуково – дослідницької діяльності; виявляти свої здібності у груповій співпраці, набуваючи комунікативних умінь; грамотно працювати з інформацією.Основною тезою сучасного розуміння методу проектів російський науковець Є. Полат називає вислів: „ Усе, що я пізнаю, я знаю, для чого мені це потрібно та де й як я можу застосувати ці знання.” Цей вислів стане для мене гаслом у подальшій роботі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий