четверг, 20 сентября 2012 г.

Модуль 1. Рефлексія

Ми з колегами розпочали навчання на тренінгу 10-ї версії Іntel "Навчання для майбутнього".  Дійшовши до висновку я обдумала власні цілі навчання і визначилася, що насамперед я хотіла б навчитися оцінювати результати нетільки  свого навчання та навчання учнів, будувати власну траєкторію навчання. 
Працювавши над першим модулем  я:
  •  поставила власні завдання щодо навчання на тренінгу;
  • ознайомилася з основними ресурсами тренінгу: посібником, сайтом освітніх програм, сайтом допоміжних матеріалів, Електронним довідником;
  • створила папку Портфоліо для зберігання матеріалів власного проекту;
  • створила персональну сторінку на вікі-сайті програми;
  • створила власний блог.
Після опрацювання цього модуля  змінилися мої погляди щодо входження шкіл району  до участі у Національному проекті "Відкритй світ". Я вважаю що це цікавий  проект, за яким майбутнє. Учні та вчителі навчаться багато чого нового. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий